orang baru .


first of all , aku na cakap .
TAHNIAH cos dapat pengganti aku . dalam sekelip mata pulak toh :)
aku tau kau dah lama suka kt dia . 
untung lah , dapat gf cantik , baik , pandai . untung kau .
hari tu time kita get back , aku tau kau dah ad gf .
but aku cuba sedaya upaya tanak pecaya . 
cos tu aku sanggup jadi yang 'ketiga'
cos aku pecaya kt kau yang time kita coup kau tak pernah curang .
aku sangat pecaya ! btw tengs cos tak pernah curang dengan aku :)
but bila dah ramai tanya , 
sape yang kt relationship denish toh ?
aku jadi yakin . even benda toh memang betol lha kn .
dari aku tanak rasa jealous , sampai lha aku terlalu jealous .
 dari aku tanak sakit hati , sampai sangattt sakit hati .
dari aku tanak sedih , aku jadi sangat sedih .
dari tade rasa nak marah , sampai sangat marah . 
aku tak marah kt kau . aku marah kt diri aku cos still sayang kau .
tak penah aku benci kt kau .
padahal terang terang kau sayang orang lain . 
but aku SABAR . sangat sabar . aku diamkn jea .
aku nak kau rasa bahagia dengan dia tanpa ada aku kt tengah tengah .
kau sayang lha dia dengan IKHLAS dho .
kau jaga dia . jangan pernah sakitkn hati dia . 
cukup lah aku jea yang rasa .
kau jangan risau , aku still sayang kau . tak pernah sikit pn berubah .
aku akan tunggu kau . setia dengan kau . 
but aku akan buad tu sume dalam diam . 
sampai satu hari nanti kau datang cari aku balik .
even bunyi macam mustahil .
but aku percaya pada allah yang dia akan tolong aku .
insyaallah :)